|
Cossacks Anthology
Wszystko o Klanie MW w grze Kozacy Antologia |
Autor |
RSK
Szlachcic
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myślibórz
Śro 23:58, 27 Cze 2007
|
|
Wiadomość |
|
Najpierw robie chłopami (przytrzymując shift) 2 x ratusze, 2 x młyn później kuźnie, następnie magazyn, po tym targowisko (między czasie już robie 2 x koszary), w targowisku zamieniam złoto na jedzenie, drewno i kamień, robie uniwersytet, a potem to już robie ataszat wojskowy i jakoś się to wszystko kręci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
Autor |
Hunter
Baron
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myślibórz
Czw 10:54, 28 Cze 2007
|
|
Wiadomość |
|
No ciekawa, ciekawa taktyka, skąd ja ją znam? Zdradzę trochę szczegółów z mojej taktyki na początku gry:
Wpierw biorę 8 chłopów i buduje jeden ratusz blisko kamienia i drewna, ale od południa, bo inaczej później się chłopi pomieszają i będzie więcej roboty, zaraz po tym biorę kolejnych 7 chłopów i robię drugi ratusz, pozostałymi chłopami (jest ich czterech) buduję młyn. W tym czasie ratusze są już skończone. Zaznaczam po pięciu chłopów do produkcji w obu ratuszach. 8 chłopów idzie budować kuźnię, natomiast pozostała siódemka idzie karczować już lasy. Gdy chłopi skończą budować młyn to tą czwórkę biorę do budowy drugiego młyna, tuż obok. Tymczasem robię ulepszenie w młynie i pierwsze ulepszenie w kuźni. Chłopów, którzy budowali kuźnię dzielę na dwie części. Czwórka idzie wydobywać kamień, a trzech buduje pierwse koszary. Mniej więcej 3-4 chłopów, czasem nawet większa ilość, czeka przed ratuszem, czyli została już wyprodukowana, nimi natychmiast buduję drugie koszary. Chłopi, którzy budowali drugi młyn idą wydobywać złoto, dołącza do nich jeden z ratusza. Budowa koszar trwa...więc w tym czasie robią się nowi chłopi, dwóch biorę aby zrobili magazyn, a następnie zatrudniam ich w jakiejś pracy. Chłopi ciągle się robią. Gdy koszary są już zbudowane biorę ich wszystkich do pracy w polu, bo zazwyczaj wtedy już ono dojrzało. Świeższi chłopi, tzn. Ci prosto z ratusza, idą budować uniwersytet. Gdy już zbuduje się uniwerek to idzie wszystko ok, należy do jego budowy zatrudnić przynajmniej 4-5 chłopów (ja zatrudniam nawet do 10), bo robi się długo, a jest wcześnie potrzebny. Zaznaczam już wtedy po 36 pików w każdym z koszar i produkcja trwa (robię też pierwsze ulepszenia). Zazwyczaj na początku buduje ze 3 kopalnie złota, a dopiero wtedy żelaza, na końcu węgla. Później robię ataszat wojskowy i jak to RSK powiedział jakoś się wszystko kręci... (główna różnica: robię bardzo późno targowisko, zazwyczaj 1-2 chłopami). Chciałbym jednak zaznaczyć, że to jest dość sztywna taktyka, oczywiście w trakcie gry należy stosować odrobinę elastyczności, co wynika zresztą a losu jaki nam może przynieść nieciekawy układ na mapie, albo pt - jest czy go nie ma? Tyle ode mnie, zapraszam do dzielenia się uwagami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Vito
Rycerz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myślibórz
Czw 12:42, 28 Cze 2007
|
|
Wiadomość |
|
Jeżeli już doszło do tak obszernych opisów tzw. ,,taktyk początkowych" (skądinąd śmieszne określenie) to chciałbym coś dodać od siebie. Mianowicie sądzę iż kwestia ilości rekrutowanych chłopów oraz wysyłania ich do budowy określonych budynków jest indywidualną sprawą każdego gracza, zaś nikt przy zdrowych zmysłach przeczytawszy te opisy nie będzie liczył chłopów wysyłanych np. do budowy targowiska! Jak tu już napomknął Hunter trzeba grać elastycznie i koncentrować się na głównym celu. W tym wypadku musimy tak zorganizować gospodarkę aby pozwolić sobie na nieprzerwaną rekrutację kolejnych wojaków. Liczy się również czas w jakim nam się to uda gdyż pozostali gracze nie będą na nas czekać. Silna gospodarka to połowa sukcesu. Myślę że dzięki temu postowi mniej gracz będzie grało ,,na pamięć" co niestety często się zdarza w Kozakach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
troche juz gram :D:D
Gość
Pią 22:26, 06 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
Taktyki na gre Polska 5000 0pt no art (yes raid) def
1.Na siekiere
ratusz 13 chl równoczesnie 5 do mlynu .po ukonczeniu ratusza(nieskonczonosc cholopów do drewna) dajemy 2chl do kuzni i reszte na magazyn po uykonczenu mlynu i magazynka wszystkimi wolnymi chl robimy targ wiymieniamy:
5000 wg na zarcie
3500 zelaza na drewno
i 1000 zelaza na kamien ratusz 13 chl równoczesnie 5 do mlynu .po ukonczeniu ratusza(nieskonczonosc cholopów do drewna) dajemy 2chl do kuzni i reszte na magazyn po uykonczenu mlynu i magazynka wszystkimi wolnymi chl robimy targ wiymieniamy:
5000 wg na zarcie
3500 zelaza na drewno
i 1000 zelaza na kamien ratusz 13 chl równoczesnie 5 do mlynu .po ukonczeniu ratusza(nieskonczonosc cholopów do drewna) dajemy 2chl do kuzni i reszte na magazyn po uykonczenu mlynu i magazynka wszystkimi wolnymi chl robimy targ wiymieniamy:
5000 wg na zarcie
3500 zelaza na drewno
i 1000 zelaza na kamien
potem 2 koszary(nieskonczonosc pik ulepszamy 2 ppoziomy) i akademie w akademi siekierkei poczym robimy ataszat po ataszacie robimy 2kopalnie zl i 1 zelaza
w ataszacie 10 siczowych(odrazu rajdujemy) i nieskonczonos lekkiej pichoty algierg
skiej i nieszkonczonosc luczników
zbieramy na 2 ratusz i chlopów z niego do drewna
robimy ulepszenie w mlynie juzni na zarcie i 2 najlepsze w akademi(+20%plony i +200%wydajnosc)
ulepszamy piki do 4 levelu(wlącznie)
w trakcie dobudowujemy kopalnie i gdy uzbieramy 30 000 drewna wymieniamy na wegiel po czym robimy uppa na kamien(+300%)
i obydwaa ratusze do kamienia i polowe chl potem gra sie toczy
2.tez 0pt polska 5000 no art all def
na rusha(szykui atak) xD
początek taki sam az do zzrobienia koszar
po zrobieniu koszar(nieskonczonosc pik) budujemy akademie(NIE ROBIMY SIEKIERKI) i ataszat(znowu 10 siczy i pichota z lukami nieskonczonosc)siczami rajdujemy w koszarach ulepszamy piki do 4 pozimu (wlącznie) i robimy oficera i dobosza aby uformowac odddziali atakujemy
jezeli przeciwnik odeprze atak zbieramy na 2 ratusz po czym uoujemy zywnosc tak jak w pierwszej taktyce i zbieramy na siekiere
oczywiscie te taktyki mozna dowolnie ulepszc xD
|
|
|
|
Autor |
juveninho
Rycerz
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Pią 22:57, 06 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
Ich nie da się ulepszyć, są idealne Siekiera, up, rush to świeta trójca taktyk na 5000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Tasumaru
Baron
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Pią 23:00, 06 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
ta tylko ja np nigdy nie gram na rajd:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
RAJDY RULEZ :D:D
Gość
Sob 10:13, 07 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
to sie naucz gra na rajdy daje nawiekszej frajdy :Dtez nigdy nie gralem ale sie nauuczylem i mi sie podoba (mysle ze niezle juzm to idzie ale to pozostawiam lepszym)
no nie wiem podstawa zawsze jest ta sama ale naprzyklad nie wszyscy ludzie grają tak jak ja (róznica chlopów ilosc siczy itd. )wazn a jest tez szybkos i orientacja ja osobiscie wole rusha ale potem sie zaczyna zabawa bo widzisz jak to sie szybko konczy
|
|
|
|
Autor |
juveninho
Rycerz
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Sob 10:45, 07 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
Ja tam prawie zawsze gram na rajdy. Na 10pt niezla to jest broń na "dragmakerów:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
powiedziec?juve mnie zna:
Gość
Sob 13:33, 07 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
niezla niezla ale musi ich byc conajmniej tyle samo co dragów
PS: a ja prawie nigdy mnie gram bez rajdów
ps;2 jak myslicie czemu 5000 0pt no rules sa nazywane "królewskimi "
|
|
|
|
Autor |
juveninho
Rycerz
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Sob 13:53, 07 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
Bo 0pt no rules skupia w sobie calą moc Kozaków, w zależności od długości gry taktyka się zmienia. Są to też jedne z najtrudniejszych zasad.
A kim jest ten kogo znam Rajd wprowadza element zaskoczenia i może np. rozciągnąc armie przeciwnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Hak
Szlachcic
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Sob 14:23, 07 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
ej to milo byc pytanie do mw
a czy najtrudnisze to nie wiem ale napewno dostarczaja nawiecej wrazen i nie spsób sie nudzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
juveninho
Rycerz
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Sob 14:38, 07 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
Jedne z najtrudniejszych Odważę się stwierdzić, że 1000 no market trudniejsze
Racja Hak, ja przy 30 pt sie zaczynam nudzic i wkurzać na laga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Hak
Szlachcic
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Sob 14:45, 07 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
nie gralem jeszcze na 1000 no market ale zobacze chociaz ogólnie to 1k niesą takie latwe
ja sie naudze czasem na 20 pt ale niktóre gry na 45 są ciekawe:P
a laggi mnie denerwuja nawet przy 10 pt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Gość
Nie 17:39, 08 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
Juve ten gosc to pewnie Warren, tak mi sie zdaje
|
|
|
|
Autor |
Warren
Gość
Pon 20:40, 09 Lip 2007
|
|
Wiadomość |
|
TO CI sie zle zdaje lamo !!!! Ja zawsze sie podpisuje...
|
|
|
|