Cossacks Anthology
Wszystko o Klanie MW w grze Kozacy Antologia



Forum Cossacks Anthology Strona Główna Strategia Moja początkowa taktyka
Obecny czas to Wto 16:24, 26 Lis 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
RSK
Szlachcic



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myślibórz
Śro 23:58, 27 Cze 2007

Wiadomość
Moja początkowa taktyka
Najpierw robie chłopami (przytrzymując shift) 2 x ratusze, 2 x młyn później kuźnie, następnie magazyn, po tym targowisko (między czasie już robie 2 x koszary), w targowisku zamieniam złoto na jedzenie, drewno i kamień, robie uniwersytet, a potem to już robie ataszat wojskowy i jakoś się to wszystko kręci...

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty RSK

Autor
Hunter
Baron



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myślibórz
Czw 10:54, 28 Cze 2007

Wiadomość
No ciekawa, ciekawa taktyka, skąd ja ją znam? Zdradzę trochę szczegółów z mojej taktyki na początku gry:
Wpierw biorę 8 chłopów i buduje jeden ratusz blisko kamienia i drewna, ale od południa, bo inaczej później się chłopi pomieszają i będzie więcej roboty, zaraz po tym biorę kolejnych 7 chłopów i robię drugi ratusz, pozostałymi chłopami (jest ich czterech) buduję młyn. W tym czasie ratusze są już skończone. Zaznaczam po pięciu chłopów do produkcji w obu ratuszach. 8 chłopów idzie budować kuźnię, natomiast pozostała siódemka idzie karczować już lasy. Gdy chłopi skończą budować młyn to tą czwórkę biorę do budowy drugiego młyna, tuż obok. Tymczasem robię ulepszenie w młynie i pierwsze ulepszenie w kuźni. Chłopów, którzy budowali kuźnię dzielę na dwie części. Czwórka idzie wydobywać kamień, a trzech buduje pierwse koszary. Mniej więcej 3-4 chłopów, czasem nawet większa ilość, czeka przed ratuszem, czyli została już wyprodukowana, nimi natychmiast buduję drugie koszary. Chłopi, którzy budowali drugi młyn idą wydobywać złoto, dołącza do nich jeden z ratusza. Budowa koszar trwa...więc w tym czasie robią się nowi chłopi, dwóch biorę aby zrobili magazyn, a następnie zatrudniam ich w jakiejś pracy. Chłopi ciągle się robią. Gdy koszary są już zbudowane biorę ich wszystkich do pracy w polu, bo zazwyczaj wtedy już ono dojrzało. Świeższi chłopi, tzn. Ci prosto z ratusza, idą budować uniwersytet. Gdy już zbuduje się uniwerek to idzie wszystko ok, należy do jego budowy zatrudnić przynajmniej 4-5 chłopów (ja zatrudniam nawet do 10), bo robi się długo, a jest wcześnie potrzebny. Zaznaczam już wtedy po 36 pików w każdym z koszar i produkcja trwa (robię też pierwsze ulepszenia). Zazwyczaj na początku buduje ze 3 kopalnie złota, a dopiero wtedy żelaza, na końcu węgla. Później robię ataszat wojskowy i jak to RSK powiedział jakoś się wszystko kręci... (główna różnica: robię bardzo późno targowisko, zazwyczaj 1-2 chłopami). Chciałbym jednak zaznaczyć, że to jest dość sztywna taktyka, oczywiście w trakcie gry należy stosować odrobinę elastyczności, co wynika zresztą a losu jaki nam może przynieść nieciekawy układ na mapie, albo pt - jest czy go nie ma? Tyle ode mnie, zapraszam do dzielenia się uwagami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Hunter

Autor
Vito
Rycerz



Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myślibórz
Czw 12:42, 28 Cze 2007

Wiadomość
Jeżeli już doszło do tak obszernych opisów tzw. ,,taktyk początkowych" (skądinąd śmieszne określenie) to chciałbym coś dodać od siebie. Mianowicie sądzę iż kwestia ilości rekrutowanych chłopów oraz wysyłania ich do budowy określonych budynków jest indywidualną sprawą każdego gracza, zaś nikt przy zdrowych zmysłach przeczytawszy te opisy nie będzie liczył chłopów wysyłanych np. do budowy targowiska! Jak tu już napomknął Hunter trzeba grać elastycznie i koncentrować się na głównym celu. W tym wypadku musimy tak zorganizować gospodarkę aby pozwolić sobie na nieprzerwaną rekrutację kolejnych wojaków. Liczy się również czas w jakim nam się to uda gdyż pozostali gracze nie będą na nas czekać. Silna gospodarka to połowa sukcesu. Myślę że dzięki temu postowi mniej gracz będzie grało ,,na pamięć" co niestety często się zdarza w Kozakach.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Vito

Autor
troche juz gram :D:D
Gość






Pią 22:26, 06 Lip 2007

Wiadomość
Taktyki na gre Polska 5000 0pt no art (yes raid) def
1.Na siekiere Very Happy

ratusz 13 chl równoczesnie 5 do mlynu .po ukonczeniu ratusza(nieskonczonosc cholopów do drewna) dajemy 2chl do kuzni i reszte na magazyn po uykonczenu mlynu i magazynka wszystkimi wolnymi chl robimy targ wiymieniamy:
5000 wg na zarcie
3500 zelaza na drewno
i 1000 zelaza na kamien ratusz 13 chl równoczesnie 5 do mlynu .po ukonczeniu ratusza(nieskonczonosc cholopów do drewna) dajemy 2chl do kuzni i reszte na magazyn po uykonczenu mlynu i magazynka wszystkimi wolnymi chl robimy targ wiymieniamy:
5000 wg na zarcie
3500 zelaza na drewno
i 1000 zelaza na kamien ratusz 13 chl równoczesnie 5 do mlynu .po ukonczeniu ratusza(nieskonczonosc cholopów do drewna) dajemy 2chl do kuzni i reszte na magazyn po uykonczenu mlynu i magazynka wszystkimi wolnymi chl robimy targ wiymieniamy:
5000 wg na zarcie
3500 zelaza na drewno
i 1000 zelaza na kamien
potem 2 koszary(nieskonczonosc pik ulepszamy 2 ppoziomy) i akademie w akademi siekierkei poczym robimy ataszat po ataszacie robimy 2kopalnie zl i 1 zelaza
w ataszacie 10 siczowych(odrazu rajdujemy) i nieskonczonos lekkiej pichoty algierg
skiej i nieszkonczonosc luczników
zbieramy na 2 ratusz i chlopów z niego do drewna
robimy ulepszenie w mlynie juzni na zarcie i 2 najlepsze w akademi(+20%plony i +200%wydajnosc)
ulepszamy piki do 4 levelu(wlącznie)
w trakcie dobudowujemy kopalnie i gdy uzbieramy 30 000 drewna wymieniamy na wegiel po czym robimy uppa na kamien(+300%)
i obydwaa ratusze do kamienia i polowe chl Very HappyVery Happy potem gra sie toczy

2.tez 0pt polska 5000 no art all def
na rusha(szykui atak) xD

początek taki sam az do zzrobienia koszar
po zrobieniu koszar(nieskonczonosc pik) budujemy akademie(NIE ROBIMY SIEKIERKI) i ataszat(znowu 10 siczy i pichota z lukami nieskonczonosc)siczami rajdujemy w koszarach ulepszamy piki do 4 pozimu (wlącznie) i robimy oficera i dobosza aby uformowac odddziali atakujemy
jezeli przeciwnik odeprze atak zbieramy na 2 ratusz po czym uoujemy zywnosc tak jak w pierwszej taktyce i zbieramy na siekiere


oczywiscie te taktyki mozna dowolnie ulepszc xD
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
juveninho
Rycerz



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Pią 22:57, 06 Lip 2007

Wiadomość
Ich nie da się ulepszyć, są idealne Laughing Siekiera, up, rush to świeta trójca taktyk na 5000

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty juveninho

Autor
Tasumaru
Baron



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Pią 23:00, 06 Lip 2007

Wiadomość
ta tylko ja np nigdy nie gram na rajd:)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Tasumaru

Autor
RAJDY RULEZ :D:D
Gość






Sob 10:13, 07 Lip 2007

Wiadomość
to sie naucz Very Happy gra na rajdy daje nawiekszej frajdy Very Happy:Dtez nigdy nie gralem ale sie nauuczylem i mi sie podoba (mysle ze niezle juzm to idzie ale to pozostawiam lepszym)

no nie wiem podstawa zawsze jest ta sama ale naprzyklad nie wszyscy ludzie grają tak jak ja (róznica chlopów ilosc siczy itd. )wazn a jest tez szybkos i orientacja ja osobiscie wole rusha ale potem sie zaczyna zabawa bo widzisz jak to sie szybko konczy Very HappyVery Happy
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
juveninho
Rycerz



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 10:45, 07 Lip 2007

Wiadomość
Ja tam prawie zawsze gram na rajdy. Na 10pt niezla to jest broń na "dragmakerów: Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty juveninho

Autor
powiedziec?juve mnie zna:
Gość






Sob 13:33, 07 Lip 2007

Wiadomość
niezla niezla ale musi ich byc conajmniej tyle samo co dragów Very HappyVery Happy

PS: a ja prawie nigdy mnie gram bez rajdów Very HappyVery Happy

ps;2 jak myslicie czemu 5000 0pt no rules sa nazywane "królewskimi " Very HappyVery Happy
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
juveninho
Rycerz



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 13:53, 07 Lip 2007

Wiadomość
Bo 0pt no rules skupia w sobie calą moc Kozaków, w zależności od długości gry taktyka się zmienia. Są to też jedne z najtrudniejszych zasad.

A kim jest ten kogo znam Question Rajd wprowadza element zaskoczenia i może np. rozciągnąc armie przeciwnika Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty juveninho

Autor
Hak
Szlachcic



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 14:23, 07 Lip 2007

Wiadomość
ej to milo byc pytanie do mw

a czy najtrudnisze to nie wiem ale napewno dostarczaja nawiecej wrazen i nie spsób sie nudzic Very HappyVery HappyRazz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Hak

Autor
juveninho
Rycerz



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 14:38, 07 Lip 2007

Wiadomość
Jedne z najtrudniejszych Twisted Evil Odważę się stwierdzić, że 1000 no market trudniejsze Razz

Racja Hak, ja przy 30 pt sie zaczynam nudzic i wkurzać na laga Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty juveninho

Autor
Hak
Szlachcic



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 14:45, 07 Lip 2007

Wiadomość
nie gralem jeszcze na 1000 no market ale zobacze chociaz ogólnie to 1k niesą takie latwe Very Happy

ja sie naudze czasem na 20 pt Very Happy ale niktóre gry na 45 są ciekawe:PRazz
a laggi mnie denerwuja nawet przy 10 pt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Hak

Autor
Gość







Nie 17:39, 08 Lip 2007

Wiadomość
Juve ten gosc to pewnie Warren, tak mi sie zdaje Laughing
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
Warren
Gość






Pon 20:40, 09 Lip 2007

Wiadomość
TO CI sie zle zdaje lamo !!!! Ja zawsze sie podpisuje...
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny

Forum Cossacks Anthology Strona GłównaStrategiaMoja początkowa taktyka
Obecny czas to Wto 16:24, 26 Lis 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin