Autor |
Wiadomość |
Tasumaru |
Wysłany: Pią 17:36, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
omg żaósne zasady w życiu bym nie czekał 60 minut i jeszcze armaty dla mnie wielki ŻAL
i się zarejestruj a nie piszesz jako gość |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 21:07, 20 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Najlepiej się gra z 60 pt, armatki, haubnice, bez balonów i 18 wiek. [Koko - Jambo] klan do którego nalezę tak właśnie gra i wygrywamy choć teraz brak czasu jest. |
|
|
opic |
Wysłany: Wto 0:37, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
A Juveninho co ty gadasz o armatkach na 5000 0pt lol!!! |
|
|
opic |
Wysłany: Wto 0:27, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Niewiem jak wy(tak zaczol Hunter i ja tak zaczne)ale tysiaki 0pt no art no raid(bez balona), miliony 10 pt to njleprze gierki jakie moga byc (dla mnie )OTRZ .heh |
|
|
Azeroth/cav |
Wysłany: Śro 17:38, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
Albo Dragow |
|
|
juveninho |
Wysłany: Śro 17:06, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
I można pokombinować z robieniem kiransjerów |
|
|
Cav |
Wysłany: Śro 14:32, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
30pt No diplo gra sie tak jak 20 tylko, ze dluzej :] |
|
|
juveninho |
Wysłany: Śro 13:43, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
Ja nie lubie grać 30pt (no chyba ze no diplo). |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 22:30, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
5000 30pt - Gra sie no rules albo sea war. No rules jest niezla jatka po 5 koszar 18w 3 17w 6 stajni kilkadziesziat armatek mozdzierzy i armat, gra moze byc bardzo dluga
Sea war... jakos nie za bardzo lubie, wojsko sie w ogole nie robi tylko statki - fregaty 18w i victorie, tylko trzeba miec tyle prochu, ze... |
|
|
juveninho |
Wysłany: Wto 21:21, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
Ja wypowiem się jako bardziej doświadczony gracz na temat każdych ruli
5000 0pt -> praktycznie gra się tylko no rules, co oznacza, że początek gry polega na obchodzeniu wroga armią, zajmowaniu, paleniu jego budynków. Później do akcji wchodzą dragoni i armaty. Gdy nadal nie ma roztrzygnięcia najczęściej gracze się murują, stawiają wieże i gra potrafi trwac baardzo długo
5000 10pt -> niestety zazwyczaj się gra bez rajdów i z balonem. Wtedy większość graczy stosuje taktykę "na upa". Prowadzi to do tego, że po 11 minutach jest jedyne starcie w grze - starcie dragonów. Taka gra jest wg mnie, denna (chyba lepsi ode mnie też tak myślą - nie ma 10pt w LCN). Ja preferuje granie z rajdami na 10 pt. Wtedy można pogłówkować a i liczba dragów nie ma pierwszorzędnego znaczenia
5000 20pt -> LCN upowszechniło 2 rodzaje walk - ukra i no diplo. Ukra to jedne z prostszych zasad, chociaz ja osobiscie ich nie nawidze. No diplo jest spoko, bo liczy się Twoja armia a nie ilość dragonow (na 20 pt i tak pewnie większośc by robiła 1000).
O wyższych pt i o innych zasadach mogę pisać jeśli ktoś chce |
|
|
Hunter |
Wysłany: Wto 20:14, 10 Lip 2007 Temat postu: Ulubione zasady gry |
|
Nie wiem jak Wy, ale ja najbardziej lubię grać na tysiącę, no art, no raid, 10 pt, tak się gra najprzyjemniej, bez chamstwa itp. Może i gra na miliony jest ciekawa, ale moim zdaniem jest to lekkie przegięcie, żeby dbać tylko o wojo, w ogóle nie patrząc na gospodarkę. Chociaż muszę przyznać, że w jedno i drugie warto trenować i dojść do perefekcji w obu rodzajach taktyk. Jakoś mnie jeszcze nie pociąga owe rajdowanie, szczególnie wraz z przejmowaniem jakichś strategiczych budynków czy paleniu kopalń. Każdy przecież może zostać poszkodowanym i nie jest to przyjemne. I zgodzę się iż to może mało realistyczne, bowiem w różnych bitwach w historii zdarzały się różne sytuację, ale sądzę, iż gra bez raidów jest przyjemniejsza. Podobnie jest z art. Chociaż w tym wypadku mogę jeszcze przeboleć taką grę, aczkolwiek denerwują mnie armatki wielolufowe . 10 pt - myślę, że dla graczy średniozaawansowanych jest to optymalny czas pokoju choć równie dobrze mogłoby byś przy 15 pt, ale takiej opcji jakkolwiek nie ma. Przy dłuższych okresach pokoju gra robi się nudna, przy krótszych jest ona zbyt dziwna. Może podałem za mało konkretów ale takie są moje odczucia w tej sprawie . Czekam na Wasze zdanie na temat ulubioninych zasad gry! |
|
|