Cossacks Anthology
Wszystko o Klanie MW w grze Kozacy Antologia
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Prywatne Wiadomości
Zaloguj
Forum Cossacks Anthology Strona Główna
Strategia
Obecny czas to Sob 4:17, 30 Lis 2024
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Na wstępie
----------------
Regulamin
Co to jest MW i czym się zajmuje?
Ogłoszenia
Kozacy
----------------
Sqad
Rekrutacja
Sparingi
Strategia
Inne Klany
Hyde Park
----------------
Polityka
Wieści myśliborskie
Off - Topic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tasumaru
Wysłany: Pią 17:36, 21 Wrz 2007
Temat postu:
omg żaósne zasady w życiu bym nie czekał 60 minut i jeszcze armaty dla mnie wielki ŻAL
i się zarejestruj a nie piszesz jako gość
Gość
Wysłany: Czw 21:07, 20 Wrz 2007
Temat postu:
Najlepiej się gra z 60 pt, armatki, haubnice, bez balonów i 18 wiek. [Koko - Jambo] klan do którego nalezę tak właśnie gra i wygrywamy
choć teraz brak czasu jest.
opic
Wysłany: Wto 0:37, 11 Wrz 2007
Temat postu:
A Juveninho co ty gadasz o armatkach na 5000 0pt lol!!!
opic
Wysłany: Wto 0:27, 11 Wrz 2007
Temat postu:
Niewiem jak wy(tak zaczol Hunter i ja tak zaczne)ale tysiaki 0pt no art no raid(bez balona), miliony 10 pt to njleprze gierki jakie moga byc (dla mnie )OTRZ .heh
Azeroth/cav
Wysłany: Śro 17:38, 11 Lip 2007
Temat postu:
Albo Dragow
juveninho
Wysłany: Śro 17:06, 11 Lip 2007
Temat postu:
I można pokombinować z robieniem kiransjerów
Cav
Wysłany: Śro 14:32, 11 Lip 2007
Temat postu:
30pt No diplo gra sie tak jak 20 tylko, ze dluzej :]
juveninho
Wysłany: Śro 13:43, 11 Lip 2007
Temat postu:
Ja nie lubie grać 30pt (no chyba ze no diplo).
Gość
Wysłany: Wto 22:30, 10 Lip 2007
Temat postu:
5000 30pt - Gra sie no rules albo sea war. No rules jest niezla jatka
po 5 koszar 18w 3 17w 6 stajni kilkadziesziat armatek mozdzierzy i armat, gra moze byc bardzo dluga
Sea war... jakos nie za bardzo lubie, wojsko sie w ogole nie robi tylko statki - fregaty 18w i victorie, tylko trzeba miec tyle prochu, ze...
juveninho
Wysłany: Wto 21:21, 10 Lip 2007
Temat postu:
Ja wypowiem się jako bardziej doświadczony gracz na temat każdych ruli
5000 0pt -> praktycznie gra się tylko no rules, co oznacza, że początek gry polega na obchodzeniu wroga armią, zajmowaniu, paleniu jego budynków. Później do akcji wchodzą dragoni i armaty. Gdy nadal nie ma roztrzygnięcia najczęściej gracze się murują, stawiają wieże i gra potrafi trwac baardzo długo
5000 10pt -> niestety zazwyczaj się gra bez rajdów i z balonem. Wtedy większość graczy stosuje taktykę "na upa". Prowadzi to do tego, że po 11 minutach jest jedyne starcie w grze - starcie dragonów. Taka gra jest wg mnie, denna (chyba lepsi ode mnie też tak myślą - nie ma 10pt w LCN). Ja preferuje granie z rajdami na 10 pt. Wtedy można pogłówkować a i liczba dragów nie ma pierwszorzędnego znaczenia
5000 20pt -> LCN upowszechniło 2 rodzaje walk - ukra i no diplo. Ukra to jedne z prostszych zasad, chociaz ja osobiscie ich nie nawidze. No diplo jest spoko, bo liczy się Twoja armia a nie ilość dragonow (na 20 pt i tak pewnie większośc by robiła 1000).
O wyższych pt i o innych zasadach mogę pisać jeśli ktoś chce
Hunter
Wysłany: Wto 20:14, 10 Lip 2007
Temat postu: Ulubione zasady gry
Nie wiem jak Wy, ale ja najbardziej lubię grać na tysiącę, no art, no raid, 10 pt, tak się gra najprzyjemniej, bez chamstwa itp. Może i gra na miliony jest ciekawa, ale moim zdaniem jest to lekkie przegięcie, żeby dbać tylko o wojo, w ogóle nie patrząc na gospodarkę. Chociaż muszę przyznać, że w jedno i drugie warto trenować i dojść do perefekcji w obu rodzajach taktyk. Jakoś mnie jeszcze nie pociąga owe rajdowanie, szczególnie wraz z przejmowaniem jakichś strategiczych budynków czy paleniu kopalń. Każdy przecież może zostać poszkodowanym i nie jest to przyjemne. I zgodzę się iż to może mało realistyczne, bowiem w różnych bitwach w historii zdarzały się różne sytuację, ale sądzę, iż gra bez raidów jest przyjemniejsza. Podobnie jest z art. Chociaż w tym wypadku mogę jeszcze przeboleć taką grę, aczkolwiek denerwują mnie armatki wielolufowe
. 10 pt - myślę, że dla graczy średniozaawansowanych jest to optymalny czas pokoju choć równie dobrze mogłoby byś przy 15 pt, ale takiej opcji jakkolwiek nie ma. Przy dłuższych okresach pokoju gra robi się nudna, przy krótszych jest ona zbyt dziwna. Może podałem za mało konkretów ale takie są moje odczucia w tej sprawie
. Czekam na Wasze zdanie na temat ulubioninych zasad gry!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by
DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin